piątek, 21 października 2016

Czy odżywka 4 Long Lashes działa? Moja opinia i efekty po 6 miesiącach.



Bardzo długo zwlekałam z napisaniem tego postu.
Może zacznę od początku. Pod koniec marca zauważyłam u koleżanki bardzo piękne i długie rzęsy. Strasznie zazdrościłam wielu osobom takich rzęs, ponieważ sama miałam krótkie, choć gęste. Dowiedziałam się od niej, że to właśnie 4LL jej pomogło.
Nie zwlekałam długo i przy pierwszej wizycie w SuperPharm udało mi się kupić tą odżywkę na promocji za około 50 zł





Pierwsze przytoczę Wam opis produktu.

Korzystając z najnowszych, światowych osiągnięć medycyny estetycznej opracowano wyjątkowo skuteczne serum, które wydłuża, zagęszcza i wzmacnia rzęsy oraz widocznie poprawia ich kondycję. Jego receptura zawiera bimatoprost - substancję aktywną uważaną obecnie za jeden z najefektywniejszych związków stymulujących wzrost rzęs.
Kwas hialuronowy nawilża i wygładza powierzchnię rzęs, a prowitamina B5, wnikając we włókno włosków, poprawia ich strukturę i sprawia, że stają się mocniejsze, bardziej elastyczne i lśniące. Alantoina zapobiega podrażnieniom i zaczerwienieniom. 
Sposób użycia: serum nałożyć jednym pociągnięciem przy użyciu pędzelka-aplikatora na czystą i suchą skórę powiek wzdłuż linii górnych rzęs (po uprzednim demakijażu). Stosować raz dziennie na noc. Nie stosować do wnętrza oka i na dolną linię rzęs. Przed użyciem zapoznać się z ulotką.
Preparat może być stosowany przez osoby noszące szkła kontaktowe (przed aplikacją należy zdjąć szkła), po zakończonej chemioterapii, na przedłużane i zagęszczane rzęsy, na makijaż permanentny, a także po hennie brwi i rzęs.


Skład:
  • Aqua, Pentylene Glycol, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Bimatoprost, Hydrolyzed Hyaluronate,Panthenol, Allantoin, Acrylates C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium Phosphate, Triethanolamine, Methylparaben






    Odżywka ma bardzo gęstą konsystencję. Dzięki pędzelkowi bardzo łatwo się rozprowadza. Czytałam wiele na jej temat i niektóre dziewczyny skarżyły się, że nie potrafiły jej rozprowadzić równo na linii rzęs i wyjeżdżały na powiekę przez co rzęsy rosły w miejscach gdzie nie powinny. Dla mnie to brzmi jak nonsen, ponieważ nigdy nie miałam z tym żadnych problemów.

    Nie zauważyłam żadnych skutków ubocznych, żadnego zaczerwienienia czy podrażnienia.
    Jak widać na zdjęciu z maja rzęsy przez prawie dwa miesiące znacznie się wydłużyły. Choć wydaje się, że rzęsy wypadły czy są rzadsze to na żywo wyglądały zjawiskowo i to właśnie wtedy efekt był najlepszy. Mimo, że rzęsy od momentu zdjęcia z 29.05 nie urosły ani troszkę to teraz zauważam, że powoli wracają do swojego poprzedniego stanu.
    Mniej więcej pod koniec lipca zaprzestałam stosowania 4LL.

    Niedługo zamierzam zacząć stosować olej rycynowy, aby podtrzymać efekt. Jeśli macie jakieś rady dotyczące tego olejku lub jakieś własne spostrzeżenia to bardzo proszę o podzielenie się nimi w komentarzu.
    Za jakiś czas zrobię kolejne zdjęcia dla porównania.



    Oto moje efekty, którymi w końcu mogę się z Wami podzielić :)

    Opiszcie proszę jakie były Wasze odczucia i czy w ogóle stosowałyście tą lub podobną odżywkę. Miłego wieczoru <3 






A tutaj bardziej szczegółowe zdjęcie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz